سرور HPE Proliant ML350 Gen9

سرور HPE Proliant ML350 Gen9 یک کلاس پیشرو ترکیبی از کارآیی ، قابلیت توسعه ، مدیریت و اطمینان دارد و قدرت بالای سرویس دهی آن شرایط مطلوبی برای توسعه SMB ها ، دسترسی از راه دور به شرکت (remote office) و دیتاسنترها پدید آورده است .

 

 

 

 

دسته: ,

سرور HPE Proliant ML350 Gen9

سرور HPE Proliant ML350 Gen9 : آیا نیاز به افزایش بهره وری در کسب و کار خود و بهبود کارایی کارکنان خود در عین حفظ پویایی و امنیت دارید؟

آیا برای تمام این نیازها ، بودجه محدودی هم دارید؟ فروش سرور HPE یکی از خدمات شرکت عصر ارتباط داده پردازی آریا میباشد. شرکت HPE بزرگترین تولید کننده محصولات شبکه و ذخیره سازی میباشد.

سرور HPE Proliant ML350 Gen9 از اهرمی همانند آخرین نسل از پردازنده های E5-2600 V3 بهره برده است که تا 70 درصد افزایش کارایی را به همراه داشته است؛ علاوه بر آن استفاده از حافظه های هوشمند HP DDR4 تا 14 درصد به بهبود بهره وری کمک کرده اند .

معرفی سرور HPE Proliant ML350 Gen9 :

قدرتمند ترین سرور HPE تاور نسل نهم تولید شده توسط شرکت اچ پی ، سرور ML350 G9 میباشد .

این سرور HP قوی ترین سرور در میان محصولات مشابه خود میباشد و میتواند بخش زیادی از نیاز های مشتریان را برطرف کند .

این سرور دارای دو اسلات پردازنده است که برای قرار دادن پردازنده ی مناسب برای این سرور میتوانیم پردازنده ها را از سری پردازنده های Intel® Xeon® E5-2600 v3 product family و Intel® Xeon® E5-2600 v4 product family انتخاب نماییم .

با انتخاب مناسب پردازنده از سری پردازنده های ذکر شده در بالا در ازای هر پردازنده تعداد چهار و یا ۲۲ هسته پردازشی در اختیار ما قرار میگیرد که این تعداد از پردازنده میتواند نقش بسیار زیادی بر روی سرعت پردازش این سرور اچ پی داشته باشد .

بر روی سرور HPE ML350 G9 تعداد ۲۴ اسلات مموری قرار گرفته است . روی این اسلات ها میتوان از مموری های DDR4 SmartMemory و با حداکثر ظرفیت 128GB استفاده کرد ، که در این حالت مقدار 3TB بر روی این سرور HPE قرار خواهد گرفت .

همچنین یکی دیگر از نکات قابل توجه در مورد این سرور HPE ML350 G9 این است که بر روی آن میتوان تعداد ۴ پاور قرار داد . که البته همواره تعدادی از پاور ها به عنوان Redundant پاور های دیگر میباشند و در صورت بروز مشکل در عملکرد دیگر پاورها ، وارد مدار شده و برق مورد نیاز قطعات سرور را تامین خواهد کرد .