مقالات

سرور استوک چیست؟

سرور استوک چیست

استوک (Stock) در زبان انگلیسی به معنی کالای ذخیره و یا موجود در انبار است اما در زبان پارسی برای انواع کالاهای دست دوم به‌کار برده می‌شود. اینکه “استوک” چرا در زبان فارسی به این معنی شناخته می شود مشخص نیست ولی آنچه که مشخص است این است که کالاهای دست دوم را عموما با نام استوک می‌شناسیم.

اما لازم است بدانیم که همیشه کالای استوک کارکرده و دست دوم نیستند. ولی به طور خلاصه استوک به لوازم الکتریکی گفته می شود که به صورت عمده از کشورهای اروپایی و آمریکا به کشور وارد شده و دارای قیمت به مراتب کمتری  نسبت به مشابه نو می باشند.

بسیاری از فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای اروپایی و آمریکایی سیاست های جالبی برای جلب مشتری اتخاذ می کنند. به عنوان نمونه در فروشگاه بزرگ و سراسری “آرگوس”(Argos) در انگلیس مشتریان می توانند کالایای خریداری شده را بعد از ۳۰ روز به هر دلیلی یا بهتر بگوییم بدون هیچ دلیلی به فروشگاه برگشت دهند و به اختیار خود مبلغ را بازپس گیرند و یا معادل آن خرید نمایند.

سرور استوک hp

کالاهای برگشتی به هیچ عنوان وارد فروشگاه نمی‌شوند و مستقیم به انبار فرستاده شده و پس از درجه بندی A,B,C و D به طورعمده به فروش میرسند. و بدین ترتیب شما ممکن است کالایی را به صورت “استوک” خریداری کنید در حالیکه کالا به صورت دست نخورده و در بسته بندی اصلی و کاملا نو باقی مانده است. البته مشخص است درجه چنین کالایی A می باشد. با توجه به این مطالب از این پس می توانید اجناس استوک دارای درجه A را با اطمینان از نو بودن و اصل بودن با خیال راحت خریداری نمایید.

ما نیز در ر سیستم های کامپیوتری و سررو های استوک می فروشیم ولی استوک اینجا ب معنی دست دم وکارکرده هست که میتوان بغعد از ریفر کردن انها و ری نیو کردن انها ر ا دوباره و با قیمت های بهتری در بازار تهیه کرد.

سرور استوک بخریم یا نه

واژه استوک برای سرور شاید زیاد باشد به این معنی که ممکن است این  سرور  برای مدت 10 روز کار کرده باشد و بدون هیچ دلیلی مرجوع شده باشد به همین عنوان شرکت آنها را در لیست محصولات استوک جای گذاری می کند .اصلی ترین دلیل خریدسرور ها قابلیت حمل آن هاست چرا که با وجود بدنه ی سبک و نازک شما می‌توانید به راحتی تقریبا همه جا آن ها را همراه خود ببرید .

از طرفی دیگر یک سرور  رومیزی به همراه کیس، مانیتور، صفحه کلید و ماوس فضای زیادی را اشغال می کند درصورتی که  ها علاوه بر اینکه فضای کمی را اشغال می کنند شما می توانید پس از استفاده ، آن ها را در هرجایی نگهداری کنید .نظرات در مورد سرور استوک تقریبا در یک مقیاس می باشد ولی الویت خرید، از شرکت های معتبر در این زمینه می باشد.

شما می توانید تجربه خرید سرور استوک را با داده پردازی آریا داشته باشید . لیست محصولات شرکت داده پردازی آریا  شامل : انواع سرور استوک، سروهای hp  و hpe است که به راحتی میتواید خریداری کنید.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *